[CCEinfo] Etiopie - video, prezentace a foto

Dus Jan dus na diakonie.cz
Pátek Únor 15 13:03:42 CET 2013

Milé kolegyně, milí kolegové,
k právě odstartované postní sbírce na Etiopii pro Vás mám nabídku videa, prezentace a fotek.

VIDEO
Natočil jej pan Libor Smejkal, člen sboru ČCE ve Velkém Meziříčí, účastník naší prosincové cesty do Etiopie. Tuto práci věnoval našemu středisku.
Video trvá 47 minut. Dáváme Vám jej k dispozici pro promítání ve sboru a v okolí. - Ciťte svobodu promítnout celé nebo jakékoli části.

Pro nahlížení najdete video na YOU-TUBE rozsekané do tří částí:
http://www.youtube.com/watch?v=3vycTfeCN_8
http://www.youtube.com/watch?v=srN624qfa0Q
http://www.youtube.com/watch?v=-pM1nBs78W8

V plné kvalitě si můžete celé video stáhnout z ULOŽ-TO:
http://ulozto.cz/x33mS88/etiopie-video-zip

Pavel Janošík video viděl a napsal o něm: "I když už jsem dříve o situaci lidí v této zemi četl, slyšel i viděl nějaké fotografie, přesto jsem byl filmem zasažen, dojat, osloven, ale i potěšen a povzbuzen."

PREZENTACE
Máte-li zájem, najdete na ULOŽ-TO také naši prezentaci projektu v Etiopii. Připravili jsme ji pro dobrovolníky, kteří tam s námi byli. (Předpokládá tedy, že prezentující o tématu dost ví...)
Chcete-li, můžete si stáhnout z ULOŽ-TO:
http://ulozto.cz/xUsWor4/prezentace-etiopie-2013-pdf

FOTKY
Někteří jste žádali o fotky ve vyšším rozlišení, než jsou na našem webu. Máte-li zájem, můžete si stáhnout z ULOŽ-TO soubor třiceti fotek:
http://ulozto.cz/xXPNYPt/etiopie-foto-zip

Ciťte svobodu užívat materiály ve sboru a v okolí.
Určitě je můžete také dávat dál (např. médiím), ale v takovém případě nás, prosím, informujte.

Díky za podporu,
Jan Dus

Mgr. Jan Dus
ředitel Střediska humanitární a rozvojové pomoci

Diakonie ČCE
Belgická 22, 120 00 Praha 2
tel.: 242 487 826, mobil: 739 244 860

dus na diakonie.cz<mailto:dus na diakonie.cz>
hrp.diakonie.cz<http://www.hrp.diakonie.cz/>

[Popis: Popis: http://www.diakonie.cz/res/data/004/000781.gif]